Tuesday, April 04, 2017

Let's Hear It For The Boy by Deniece Williams

My baby, he don't talk sweet
He ain't got much to say
But he loves me, loves me, loves me
I know that he loves me anyway

And maybe he don't dress fine
But I don't really mind
'Cause every time he pulls me near
I just wanna cheer

Let's hear it for the boy
Oh, let's give the boy a hand
Let's hear it for my baby
You know you gotta understand
Oh, maybe he's no Romeo
But he's my lovin' one-man show
Oh, whoa, let's hear it for the boy

My baby may not be rich
He's watchin' every dime
But he loves me, loves me, loves me
We always have a real good time
And maybe he sings off-key
But that's alright by me, yeah
'Cause what he does, he does so well
Makes me wanna yell

Let's hear it for the boy
Oh, let's give the boy a hand
Let's hear it for my baby
You know you gotta understand
Oh, maybe he's no Romeo
But he's my lovin' one-man show
Oh, whoa, let's hear it for the boy

'Cause every time he pulls me near
I just wanna cheer

Let's hear it for the boy
Oh, let's give the boy a hand
Let's hear it for my baby
You know you gotta understand
Oh, maybe he's no Romeo
But he's my lovin' one-man show
Oh, whoa, let's hear it for the boy

(Let's hear it for the boy) Let's hear it for my man
(Let's hear it for my babe) Let's hear it for my man...
(Let's hear it for the boy)
(Let's hear it for my babe)
(Let's hear it for the boy) Let's hear it for my man, yeah...
(Let's hear it for my babe)
(Let's hear it for the boy) Pull yourself together
(Let's hear it for my babe)
(Let's hear it for the boy) Whoa, let's hear it for my boy
(Let's hear it for my babe) Let's hear it for my man
(Let's hear it for the boy)
(Let's hear it for my babe) Let's hear it for my man

AHHHHH, GOD BLESS HIS LITTLE 'OL HEART

2 comments:

Aaron Vattano said...

well. This girl has low standards. I think she should try loving herself more. Why settle for just a lame dude? Thank god there are women like this in the world though. Cuz if there weren't Chris would not be married. Neither would I. Also this song was in footloose I think. Man I loved that movie as a kid. I wonder if it holds up. I am guessing no

Dan Tschirhart said...

Yep this was from Footloose - I remember

I went and saw this movie with my cousins

It made me forget we were in Albuquerque for a few glorious hours

Afterwards, my cousin said it was the best movie she ever saw

This video was on constantly during its heyday

And yeah she's settling for a dude that isn't worth her time

But doesn't that happen a lot on both sides?

She's settling for him, he's settling for her - it makes you wonder how often the match is actually on equal footing